USO Illes Balears contra l’atac terrorista de Barcelona


USO Illes Balears expressa la seva enèrgica condemna, així com el seu dolor i commoció, davant l’horrible atac terrorista sofert a Barcelona que ha provocat la mort i ha ferit a nombroses persones. Rebutgem qualsevol expressió que inciti a l’odi o a la xenofòbia i condemnem fermament tot acte terrorista a qualsevol país del món.

Una vegada més, la brutal desraó i l’odi dels qui no respecten la vida ni els drets humans, ha atacat a població indefensa, agredint amb això severament a tota la ciutadania, que defensa la convivència en democràcia, llibertat i pau.
Avui tota la USO ens sentim en solidaritat amb les víctimes i les seves famílies.

  • USO Illes Balears expresa su enérgica condena, así como su dolor y conmoción, ante el horrendo ataque terrorista sufrido en Barcelona que ha provocado la muerte y herido a numerosas personas. Rechazamos cualquier expresión que incite al odio o a la xenofobia y condenamos firmemente todo acto terrorista en cualquier país del mundo.
    Una vez más, la brutal sinrazón y el odio de quienes no respetan la vida ni los derechos humanos, ha atacado a población indefensa, agrediendo con ello severamente a toda la ciudadanía, que defiende la convivencia en democracia, libertad y paz.
    Hoy toda la USO nos sentimos en solidaridad con las víctimas y sus familias.

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *